Jäsenuintiin muutos 1.1.2024 alkaen

14.10.2023

KEURUUN UIMAHALLIN Marttojen jäsenuintiin tulee muutosta vuoden 2024 alusta lähtien. Edelleenkin Keuruun Marttojen jäsenenä voit käydä uimassa vuoden aikana kerran kuukaudessa (max. 10krt/v.).

Kansioon tehtävät käyntimerkinnät poistuvat ja tilalle tulee sähköinen kortti. Kortti lunastetaan uimahallilta ja siellä siihen ladataan käytettäväksi nämä uintikerrat. Voit käyttää korttia myös niin, että itsekin lataat uimahallilla siihen rahaa käytettäväksi tai jos saat saman edun jonkun toisen järjestön kautta, riittää kun sinulla on vain yksi kortti.

Jollei sinulla vielä ole ko. korttia, maksat uimahallille kortin lunastamisesta kertamaksun 5,50€ (eläkeläiset 4,40€). Sama koskee myös uusia Seniorikortin lunastajia.